کاشت ریش و پیکر تراشی دو رکن اساسی در زیبایی ، هزینه پیکر تراشی و قیمت کاشت ریش

 

کاشت ریش و پیکر تراشی دو رکن اساسی در زیبایی
کاشت ریش و پیکر تراشی دو رکن اساسی در زیبایی

 

کاشت ریش و پیکر تراشی دو رکن اساسی در زیبایی

 

این مقاله می خواهد بر اساس مبحثی آشنا به نام کاشت ریش و پیکر تراشی اطلاعاتی به شما عزیزان بدهد. به تعبیری به کاشت ریش و سبیل پیوند موی صورت نیز گفته میشود، در در خصوص کاشت ریش باید شما عزیزان به مطالبی مثل قیمت کاشت ریش و روش‌هایی که در این خصوص انجام می شود توجه داشته باشید. بسیاری از افراد به خاطر علاقه خانم ها به داشتن مردانی با ریش و سبیل به این مقوله علاقه مند شدند، البته لازم به ذکر است که امروزه در استایل مردانه ریش و سبیل جای خود را باز کرده است و این مطلب اجتناب ناپذیر است. بعضی از افراد هنوز نمی دانند که تکنیک کاشت ریش به چه شکلی انجام می شود و حتی مویی که روی صورت آنها جراحی میشود و پیوند میخورد از کجا برداشته می شود.

باید به این دوستان بگویم که موی که برای پیوند به صورت شما استفاده می شود از موی سر خود شماست، عمل کاشت سبیل بسیار شبیه به پیوند منسجم مو است. که این کار به روشی بسیار ظریف انجام می‌شود، از روش هایی مانند کاشت ریش به روش sut استفاده می شود. در مورد هزینه کاشت ریش و سبیل، قیمت کاشت ریش، باید به شما بگوییم این به تحقیقات خود شما بستگی دارد و کسی نمی تواند قیمت واحدی را به شما بدهد، به این خاطر که در مقاله هایی که ثبت می شوند و شاید به روز نشوند، نمیشود قیمت روز نوشت.

 

قیمت کاشت ریش در کشور ما

در کشور ما هر روز ما شاهدیم که قیمت ها در نوسان اند، پس زیاد منطقی نیست که بخواهید در این چنین فضاهایی دنبال مقدار هزینه باشید. شما باید بدانید که بعد از عمل کاشت ریش و سبیل چه کارهایی را نباید انجام دهید، البته این پروسهء نباید ها، تا زمان بهبودی کامل شماست، زیرا عمل جراحی برای ترمیم نیاز به زمان دارد. شما باید از کشیدن ناخن روی صورت به واسطه مالش دادن خودداری کنید. حتماً برای رفتن جلوی آفتاب از محافظ های فیزیکی استفاده کنید، مانند کلاه و هرگز جلوی نور مستقیم خورشید صورت جراحی شده خود را قرار ندهید.

شما باید مراقب فعالیت های خود هم باشید و فعالیت های فیزیکی شدیدی نداشته باشید، شما نمی توانید تا چند روز مناطقی را که پیوند کاشت ریش و سبیل در آن ها ایجاد شده است را شستشو دهید. کارهایی که باید انجام دهید این است که به توصیه های پزشک خود کاملا دقت کنید و آنها را مو به مو را انجام دهید، حتماً برای التیام جراحی خود چند روزی را استراحت کنید،

مراقب باشید که صورت خود را هنگام شب روی بالش نگذارید و به صورت طاق باز خوابید.

عمل پیکر تراشی یکی دیگر از عمل های زیبایی در عصر امروز است و مخصوصاً برای افرادی که نمی توانند برای تناسب اندام خود فعالیت‌های ورزشی انجام دهند، بسیار مثمرثمر واقع می شود. البته بعضی از افراد هم به دلایل مشکلات پزشکی نمی توانند ورزش کنند، این عمل زیبایی برای رهایی شما از لیپید ها یا همان چربی هایی هستند که در قسمت های مختلف بدن شما جا خوش کرده اند و شما به راحتی می توانید شر آنها را کم کنید. در عصر حاضر پیکر تراشی در میان جراحی‌های زیبایی دیگر ر بسیار شناخته شده است، البته لازم به ذکر است که شما بعد از عمل پیکرتراشی باید مراقب خورد و خوراک خود باشید و فکر نکنید چون عمل زیبایی انجام داده اید می توانید هر چقدر که دوست دارید بخورید و یا هر چی که دوست دارید بخورید، خیر این طور نیست.

 

هزینه پیکر تراشی و قیمت کاشت ریش
هزینه پیکر تراشی و قیمت کاشت ریش

 

هزینه پیکر تراشی

 

باید در نظر داشته باشید که هزینه پیکر تراشی قابل توجه است و شما باید برای آن برنامه ریزی کنید و پس انداز کنید، خیلی ها می پرسند که پیکر تراشی اصلاً چیست؟ در پیکر تراشی چند پروسه انجام می پذیرد، یکی از این پروسه ها لیپوماتیک است. خیلی ها می پرسند که لیپوماتیک چیست؟ باید خدمت این دوستان عرض کنم که لیپوماتیک به چند شکل انجام می شود، لیپوماتیک شکم و لیپوساکشن و حتی در مقوله دیگر ابدومینوپلاستی نیز انجام می شود. لیپوساکشن شکم کاری که انجام می دهد حجم چربی هایی که در مناطق مختلف شکم و پهلو قرار دارد با تحت تاثیر قرار دادن سلول های آن ها از ازدیاد آنها کم میکند. در این مقوله بازهم باید تاکید کنم که بعد از انجام این عمل شما باید به تغذیه خود توجه ویژه داشته باشید، تا همیشه شکم و پهلوی کوچک داشته باشید.

بعد از برداشتن سلولهای چربی این بار نوبت به فرم دهی پوسته شکم و پهلوی شماست، امیدوارم انعطاف پوست شما به شما کمک کند که سریعتر خودش را به شرایط جدید عادت دهد و اگر چنین نشود امکان افتادگی پوست در این نقاط دیده می شود. یکی از خصوصیتهای لیپوساکشن شکم سرعت بالای این عمل است و به هیچ عنوان دردسری ندارد و شما را به زحمت نمی اندازد، در این روش چربیهای اضافی برداشته خواهد شد، نه همه چربی ها. همینطور اگر مراقب تغذیه خود باشید نتیجه قابل برگشت نیست. عموم مردم از روش لیپوساکشن شکم بسیار راضی هستند، امیدوارم مطالب مورد رضایت شما بوده باشد.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری :

قسمت دیدگاه بسته شده است.