بهترین روش کاشت ریش و سبیل و پیکرتراشی

 

بهترین روش کاشت ریش و پیکرتراشی
بهترین روش کاشت ریش و پیکرتراشی

 

بهترین روش کاشت ریش و پیکرتراشی

 

مقاله ای در مورد کاشت ریش و سبیل و پیکر تراشی بهترین روش زیبایی است. عموما بعد از دوران بلوغ ریش و سبیل مردها پُر‌تر و کاملتر می‌شود، مگر اینکه  یک نوع اختلال ژنتیکی باعث شود که این پروسه کامل نشود و بعضی از آقایان با ریش های کم پشت باشند. خوشبختانه علم پزشکی به کمک این افراد خواهد آمد، آنها می توانند با پیوند کاشت ریش و سبیل تا آخر عمر خودشان را از این معضل رها کنند. البته برای کاشت ریش رده سنی هایی هم وجود دارد و نباید زیر ۲۰ سال باشند و بهتر است افراد بالای ۲۰ سال باشد. تا سیکل هورمونی بدنشان کامل شده باشد و ببیند آیا اصلاً ریش شان پُر می شود یا همین شکل می ماند. بدانید که در این روزگار ریش و سبیل امری مطرح شده است و عموما پسرها بسیار دوست دارند ریش و سبیل داشته باشد،

خصوصاً خانم ها نیز تمایلاتی به ریش و سبیل داشتن آقایان نشان داده‌اند و به همین جهت این موضوع شدت گرفته است. خوب البته این تنها موضوع قابل توجه نیست و شما باید به هزینه کاشت ریش دقت کنید و بدانید که چه مقدار باید برای این کار هزینه کنید و بعد از آن تصمیم بگیرید. به شما عزیزان بگویم که قیمت کاشت ریش در جای جای کشور مان هم شکل نیست، زیرا مکان جغرافیایی کلینیکهای کاشت ریش و سبیل و یا مکان مطب ها مطمئنا روی این موضوع تاثیر می گذارد و البته تخصص و تجربه پزشک متخصص شما.

در امر کاشت ریش یک نوع روش است که به آن کاشت‌ ریش به روش sut میگویند.

در این رویه حرکتی نوین در پیوند موی طبیعی که قابلیت رشد را نیز دارد ایجاد کرده است و حتی شما میتوانید فرم و میزان تراکم ریش های پیوند خورده تان را همان روز و همان لحظه ببینید و نیازی نیست صبر کنید که چند روز یا چند هفته از آن بگذرد، زیرا این روش کاملاً طبیعی است. نکته ای که باید به شما مراجعه کننده عزیز بگوییم که به آن توجه کنید این است که این عمل دائمی است، پس قابل برگشت نیست.

 

خط کاشت ریش

 

در نتیجه شما باید به خط ریش تان که برای شما پزشک مشخص کرده البته با مشورت با خود شما دقت کنید، به این خاطر زمان کاشت به این موضوع دقّت کنید. در مقوله کاشت ریش و همچنین کاشت سبیل بهترین و پربازده ترین متدی که استفاده می شود، متد کاشت مستقیم مو است زیرا عوارض خیلی ناچیزی به همراه دارد، به خاطر همین دوستداران زیادی دارد. پیکرتراشی یکی از روشهای لاغری است و شما می توانید با این روش به فرم و اندام دلخواه خود دست پیدا کنید، بدون داشتن عوارضی آنچنانی. رواج پیکر تراشی در بین افراد جامعه بسیار زیاد شده است و دلیلش ورزش نکردن است، که البته دغدغه های امروز ما گاهی به ما فرصت این کار را نمی دهند.

در مورد پیکرتراشی باید به شما بگوییم که چندین مبحث متعدد در آن وجود دارد. یک لیپوماتیک چیست؟ لیپوماتیک شکم چیست؟ لیپوساکشن چیست؟ ابدومینوپلاستی چیست؟ پیکرتراشی یعنی چه؟ ساکشن شکم چیست؟ هزینه پیکرتراشی چقدر است؟ و از این قبیل سوال ها که ما می خواهیم آنها را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید. همانطور که میدانید پیکرتراشی یک شیوه جدید در صنعت زیبایی است و باید شما دقت داشته باشید که پیکر تراشی فقط چربی های شما را هدف قرار می‌دهد و از بین می برد. شما باید بدانید بخاطر آسیب ندیدن شما این کار را بدون ضربه زدن به عضله ها انجام میدهند.

 

پیکر تراشی در نقاط مختلف
پیکر تراشی در نقاط مختلف

 

پیکر تراشی در نقاط مختلف

 

پیکرتراشی در شکم، پهلو، ران ها و غیره انجام می شود. این بسته به نوع نیاز و درخواست شما دارد. در این مقوله پیکر تراشی چند زیر شاخه دارد، یکی از آنها لیپوساکشن است که با عمل مکش لیپیدهای شما یا همان چربی های شما را که در قسمت‌های مختلف بدن تان وجود دارند بیرون می کشند. البته این روش در لیپوماتیک شکم قدری متفاوت است، در ساکشن شکم هم تقریباً همین رویه پیاده می‌شود و چربی های شما را با مکش از شکم خارج می‌کنند. نوع دیگر پیکر تراشی ابدومینوپلاستی است، در این روش شکم را باز میکنند چربی اضافی آن را بیرون می‌کشد و بعد آن را می دوزند، این پروسه با جدا کردن چربی از عضلات انجام می‌شود.

در مورد هزینه پیکرتراشی چیز خاصی وجود ندارد که ما شما را از آن مطلع کنیم، زیرا بالا پایین شدن قیمت اجناس در کشور را امروز ما به کرات شاهد هستیم و یک جامعه همه ارزیابی‌های اقتصادی اش مثل زنجیر به هم متصل اند. پس تورم در همه چیز وجود دارد و ما به این خاطر نمی توانیم یک قیمت مشترک به شما بدهیم.

شما می توانید خودتان با مراجعه به مراکز درمانی و جراحی مربوطه به جواب سوالات تان برسید، در کل عمل پیکرتراشی یک عمل بسیار مطمئن و بسیار کارآمد است که شما می توانید با این تضمین بهترین پیکرتراشی را روی بدنتان بدهید و عضلات خود را بیرون بیندازید، زیرا شما را از شر چربی ها خلاص می کند و لطفاً بعدش کمی به سلامت خود اهمیت دهید و رژیم غذایی خود را طبق دستور پزشک تان حفظ کنید تا همیشه از اندامی زیبا بهره ببرید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری :

قسمت دیدگاه بسته شده است.