کاشت ریش و سبیل ، کاشت ریش ، هزینه کاشت سبیل ریش به روش sut در تهران

کاشت ریش
کاشت ریش

 

مراحل کاشت ریش

 

کاشت ریش و سبیل با بروزترین روش سریع و کم هزینه سطح تهران

 

کاشت ریش موجب خوش فرمی صورت شده و چهره ای جذاب از شما در معرض نمایش خواهد گذاشت.مردان دوست دارند ریشی داشته باشند که کامل و سالم باشد. ریشی که رشد مساوی در طرفین خط ریش دیده شود و فاقد هرگونه کچلی باشد. امروزه مردانی که دارای ریش کم پشت هستند می توانند با استفاده از کاشت ریش، این کمبود را جبران نموده و ریشی متقارن و پرپشت بدست آورند.

پنهان کردن بخش های از صورت که دچار ریزش مو شده کاری دشوار است و به همین دلیل فرد اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. حتی ممکن است افرادی که از نظر شخصیتی مرتب و منظم هستند، در ظاهر نامرتب و شلخته به نظر برسند. کاشت سبیل می تواند خطوط ریش را حفظ کرده و موجب رشد موی طبیعی در بخش های فاقد ریش گردد. داشتن ریش هایی مرتب و پر پشت در کنار مدل موهای مختلف، ظاهری مردانه و جسور به چهره شما می بخشد.

 

آیا کاشت مو از ریش امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله. با توجه به محدودیت هایی که در برداشت گرافت های مو وجود دارد گاهی اوقات پزشکان مجبور می شوند از موهای ریش برای کاشت مو استفاده کنند.

 

این اتفاق زمانی می افتد که موهای پشت سر فرد متقاضی تراکم کافی را نداشته و به اصطلاح کم پشت باشد. مثلا در افرادی که تاسی شدید دارند و نیاز است تا گرافت های زیادی برای کاشت مو استفاده شود، یکی از قسمت هایی که به عنوان بانک مو در انتخاب می گردد، ناحیه ریش است. همچنین اگر موهای پشت سر فرد متقاضی نازک و ضعیف باشد، پزشک متخصص ترجیح می دهد از موهای این قسمت برای کاشت استفاده نکند و به سراغ کاشت مو از ریش می رود.

 

کاشتن ریش صورت

 

کاشت ریش صورت موجب می شود که فرد موهایی طبیعی داشته باشد که قابلیت رشد و اصلاح را دارد. اما کاشتن ریش صورت نیازمند داشتن پوستی سالم در محل کاشت است.مردانی هستند که در ناحیه صورت خود دچار کم مویی می باشند. درمان های گوناگونی برای برطرف کردن این مسئله وجود دارد. اما یکی از روش هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، کاشتن ریش صورت است.

البته افرادی که دارای جای زخم یا سوختگی بر روی پوست صورت خود هستند نیز می توانند برای کاشتن ریش صورت اقدام نمایند. فرآیند کاشتن ریش صورت بنا به تشخیص پزشک  با استفاده از مسکن های خوراکی یا بی حسی موضعی آغاز می شود و بین ۲ تا ۵ ساعت زمان نیاز دارد. کاشت سبیل فاقد درد بوده و در دوره نقاهت نیز هیچگونه دردی احساس نمی شود.

 

کلینیک کاشت ریش در تهران
کلینیک کاشت ریش در تهران

 

کاشت خط ریش

 

کاشت خط ریش برای بسیاری از آقایان اهمیت زیادی دارد برای همین است که تعداد مراجعان به کلینیک های کاشت مو جهت کاشت خط ریش رو به افزایش می باشد. کاشت خط ریش در بالا بردن زیبایی چهره و اعتماد به نفس فرد تاثیر زیادی می گذارد. تراکم ریش در افراد مختلف متفاوت است و بنابراین امکان دارد بعضی از افراد از تراکم ریش خود ناراضی باشند. برای کاشت ریش و سبیل باید دقت و ظرافت زیادی به خرج داد. زیرا خط ریش کاملا در مرکز توجه است و اگر ناهماهنگی در آن باشد به وضوح دیده می شود.

کاشت خط ریش باید به گونه ای انجام شود که مطابق با حالت و زاویه موهای دیگر ریش باشد. افراد می توانند مدل های مختلفی را برای کاشت خط ریش خود انتخاب کنند. البته پزشک متخصص از بین مدل های انتخابی بیمار، مدلی را اجرا می کند که با چهره فرد تناسب کافی داشته باشد. موهای کاشته شده پس از مدتی می ریزند و جای خود را به موهای جدید که از زیر پوست جوانه می زنند می دهند.

 

کلینیک کاشت ریش در تهران

 

آقایان ممکن است دچار ریزش مو در ناحیه ریش خود شوند یا اینکه به صورت ژنتیکی دارای ریش های کم پشت باشند. این مشکل را می توان با استفاده از کاشت سبیل برطرف نمود. عمل پیوند در کلینیک کاشت مو در تهران زیر نظر پزشک متخصص و به وسیله یک کادر حرفه ای انجام می شود. متخصصان کاشت مو، از قسمت هایی از بدن که دارای موهای ضخیم هستند، گرافت های مو را برداشت کرده و در محل فاقد ریش می کارند.

کلینیک کاشت باید دارای شرایط خاصی برای پیوند مو باشد. دارا بودن تجهیزات و امکانات پیشرفته، همچنین داشتن کادر پزشکی متخصص و پرستاری حرفه ای از ویژگی های یک کلینیک کاشت ریش است. برای کاشت سبیل می توان از موهای قسمت پشت سر یا حتی موهایی که خارج از خط ریش و روی گونه ها هستند استفاده نمود در این صورت از بعضی موهای زائد نیز خلاص خواهید شد.

 

کاشت ریش و سبیل
کاشت ریش و سبیل

 

کاشت ریش و سبیل

 

کاشت ریش و سبیل یک خط پیوسته روی صورت شما ایجاد می کند و موجب می شود تا ظاهر شما منظم تر به نظر برسد.ریزش موهای صورت ممکن است برای هر مردی اتفاق بیفتد حتی برای آنهایی که به ظاهر خود اهمیت می دهند و دارای رژیم غذایی سالم هستند. در ریزش سبیل و ریش، عوامل ژنتیکی نیز موثر می باشند. البته برخی از بیماری ها و سوانح هم می تواند در این عارضه دخیل باشند.

برای آماده سازی کاشت ریش، ناحیه اهدا کننده را با مواد استریل کننده شستشو می دهند و موهای آن قسمت را می تراشند. سپس با استفاده از بی حس کننده موضعی برای کاهش درد که به خاطر استخراج گرافت های مو ایجاد می شود استفاده می کنند. استخراج گرافت ها برای کاشت سبیل به وسیله یک پانچ الکترونیکی پیشرفته انجام می گردد و ناحیه اهدا کننده به وسیله یک پوشش ضدعفونی کننده کاور می شود و تا روز بعد بر روی این ناحیه باقی می ماند.

 

کاشت ریش طبیعی

 

بهترین زمان برای کاشت سبیل طبیعی بعد از ۲۲ سالگی است. در این سن تمامی هورمون ها به سطح پایه خود رسیده اند.موی ریش پس از گذشتن دوره بلوغ در مردان ضخیم تر می گردد و پس از گذشت سه سال به شکل نهایی خود می رسد. البته تغییرات هورمونی می تواند در روند رشد موی صورت مردان تاثیر بگذارد. در این حالت قسمت هایی از صورت آقایان فاقد ریش یا سبیل می گردد. تا به امروز روشی که باعث شود قسمت های فاقد مو به صورت خود به خود دارای مو شوند به نتیجه نرسیده اما در سال های اخیر روش های مختلفی برای کاشت ابداع گردیده است. یکی از این روش ها که بیشتر از همه مورد استقبال قرار گرفته کاشت ریش طبیعی می باشد.

در روش bht برداشت مو از ریش برای کاشت مو انجام می شود. در این روش با تجهیزات مخصوصی، به سراغ موهایی از ریش که دارای ضخامت، رنگ و حالت مشابه با موهای سر هستند می روند و فولیکول های مورد نیاز برای کاشت مو را برداشت می کنند. پس از برداشت مو از ریش، فولیکول های بدست آمده را در قسمت های فاقد مو می کارند. برداشت مو از ریش باید به نحوی صورت پذیرد که به ظاهر و خط ریش آسیبی نرساند. در این روش نتیجه بدست آمده به خصوصیات موی ریش متقاضی بستگی دارد. هرچه موهای ریش به موهای سر شباهت بیشتری داشته باشند نتیجه کاشت مو رضایت بخش تر خواهد بود.

 

مزوتراپی ریش

 

یک روش غیر تهاجمی برای ترمیم ریش که به جراحی نیاز ندارد، مزوتراپی ریش است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این روش بافت پوست به وسیله ریز تزریق هایی در زیر لایه اپیدرم هدف قرار می گیرد و این کار موجب تحریک لایه زیرین پوست شده و به ترمیم طبیعی ریش کمک می نماید. مزوتراپی ریش روش موفقی برای رفع کم پشتی ریش و بازیابی کیفیت آن هاست.

مزوتراپی ریش می تواند به رویش مجدد ریش هایی که دچار ریزش شده اند کمک نماید. محلولی که برای مزوتراپی ریش استفاده می شود شامل مواد معدنی، ویتامین ها، آمینو اسیدها، مواد شیمیایی، کوآنزیم ها و اسیدهای هسته ای است که با دوزهای دقیق در زیر پوست صورت تزریق می شود.

 

 

مراقبت های بعد از کاشت ریش

 

کاشت ریش و سبیل معمولا بدون درد است. مراقبت های بعد از کاشت ریش به این صورت می باشد که تا ۵ روز بعد از عمل کاشت نباید هیچگونه رطوبتی به محل پیوند مو برسد. شما می توانید فعالیت سبک روزمره خود را از روز دوم پس از جراحی شروع کنید.

موهای کاشته شده پس از دو هفته شروع به ریختن می کنند و بعد از گذشت چند هفته، از محل کاشت جوانه می زنند. یکی دیگر از مراقبت های بعد از کاشت ، نخاراندن محل کاشت تا چند روز پس از پیوند مو است. این کار باعث آسیب دیدن موهای کاشته شده می شود و نتیجه ای که انتظارش را می کشید حاصل نمی گردد.

 

 

هزینه کاشت ریش
هزینه کاشت ریش

 

هزینه کاشت ریش

 

فاکتورهای زیادی در هزینه کاشت ریش موثر هستند. این فاکتورها شامل تعداد گرافت های کاشته شده، مساحت قسمت های فاقد ریش، دستگاه های مورد استفاده در کاشت مو ، شهرت و مهارت پزشک کاشت ، حرفه ای بودن کادر پرستاری و … می شود. بنابراین قبل از این که فریب قیمت های خیلی کم یا زیاد هزینه کاشت سبیل را بخورید بهتر است تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهید و سپس با خیال راحت تصمیم گیری نمایید. پیشنهاد می کنیم کاشت خود را در کلینیک ها مجهز و زیر نظر پزشکان متخصص و حرفه ای انجام دهید و یک عمر از داشتن ریش های زیبا و پر پشت لذت ببرید.

یکی از جراحی های رایج زیبایی کاشت ریش و سبیل است. این عمل برای ترمیم نواحی فاقد ریش و سبیل در صورت انجام می شود. کاشت سبیل هزینه، به روش کاشت و چند عامل دیگر بستگی دارد. جدیدترین روشی که برای کاشت سبیل استفاده می شود روش fue  است. در این روش، فولیکول های مو را با روش fue  برمی دارند و برای پیوند آماده می کنند. کاشت سبیل هزینه، با توجه به این عمل کاشت در چه کلینیکی و با چه تجهیزات و کادر پزشکی انجام می شود متفاوت است. همچنین وسعت ناحیه فاقد مو، تعداد گرافت های لازم برای کاشت، میزان شهرت پزشک و روش انتخابی برای کاشت سبیل در هزینه آن موثر می باشد.

 

هزینه کاشت ریش و سبیل

 

شرایط هر شخص، روش کاشت، بزرگی ناحیه کاشت و تعداد گرافت های کاشته شده، همگی در هزینه کاشت ریش و سبیل تاثیر گذار هستند. البته باید به این نکته توجه کرد که نتیجه کاشت  سبیل باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی فرد می شود بنابراین هزینه پیوند ریش و سبیل در برابر بدست آوردن چنین مزایایی واقعا ناچیز است. روش های sut  و fue  نسبت به سایر روش های کاشت مو، هزینه بالاتری دارند زیرا این دو روش جدید هستند و نتیجه کاشت در آن ها، تراکم بالای مو، زاویه خواب مو، خط ریش طبیعی و … می باشد. هرچه عمل کاشت ریش و سبیل توسط تیم متخصص تر و با سابقه تری انجام شود هزینه آن بیشتر خواهد بود. بنابراین لازم است تا از کلینیک های مختلف کاشت مو تحقیق کنید و از تجهیزات و کادر پزشکی و پرستاری آن ها مطمئن شوید.

امروزه هزینه کاشت ریش و سبیل کاملا منطقی و معقول است. در جلسه ای که برای مشاوره کاشت گذاشته می شود کادر درمانی هزینه کاشت  را اعلام می کند. این هزینه بستگی به عوامل مختلفی دارد. از تعداد پیوندهای لازم گرفته تا امکانات و تجهیزات کلینیک کاشت مو. در جلسه مشاوره معمولا جزئیات هزینه کاشت سبیل بیان می شود. باید بدانید عمل کاشت مو تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد زیرا جزو عمل های زیبایی محسوب می شود. البته بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با شرکت بیمه ای که تحت پوشش آن هستید تماس بگیرید زیرا ممکن است آن ها شرایطی برای پرداخت قسمتی از هزینه کاشت  شما داشته باشند.

 

هزینه کاشت سبیل

 

در هرینه کاشت سبیل نیاز است تا یک پزشک با سابقه و حرفه ای که تجربه کافی در کاشت مو دارد، وضعیت سلامتی بیمار را بررسی کند و ناحیه اهدا کننده مو را مشخص نماید. این ناحیه معمولا پشت سر قرار دارد که برای کاشت سبیل از موهای این قسمت برداشت می شود.

البته می توان از موهای صورت که خارج از خط ریش و سبیل افراد رشد کرده است نیز استفاده نمود زیرا این موها از جنس موهای ریش و سبیل هستند و همان حالت و ضخامت را دارند. هزینه کاشت سبیل بستگی به تعداد موهای کاشته شده دارد. همچنین روش هزینه کاشت مو و خدماتی که کلینیک کاشت به بیمار ارائه می دهد در هزینه کاشت سبیل موثر می باشد.

کاشت سبیل برای افرادی امکان پذیر است که بانک موی مناسب و کافی داشته باشند. اگر فردی دارای بانک موی ضعیف بوده یا وسعت ناحیه مورد نظر برای کاشت زیاد باشد این امکان وجود دارد که نتوان کاشت سبیل را به نحو احسنت انجام داد. امروزه کلینیک های کاشت مو برای پرداخت کاشت سبیل هزینه، شرایط راحت و آسانی را فراهم کرده اند. به طوری که بیمار می تواند این کاشت سبیل هزینه را در چند قسط پرداخت کند، بدون اینکه تحت هرگونه فشار مالی قرار گیرد. برای اطمینان از صحت کاشت سبیل هزینه بهتر است از چند مرکز کاشت مو استعلام گرفته، خدمات آنها را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

 

کاشت سبیل
کاشت سبیل

 

کاشت سبیل

 

امروزه کاشت سبیل با استفاده از موهای طبیعی انجام می شود. این موها قابلیت رشد و اصلاح را دارند و هماهنگ با سایر موهای دیگر صورت می باشند.در بین مردان داشتن ریش و سبیل خوش حالت و پرپشت می تواند نشانه ای از مردانگی و ابهت باشد. در برخی از آقایان به دلایل گوناگون مانند ژنتیک، حادثه، سوختگی، جراحی و … ممکن است بخشی از سبیل ناقص بوده یا دارای موهای کمی باشد. این مسئله باعث می گردد تا آنها از چهره خود ناراضی شوند و احساس کنند نقصی در چهره شان وجود دارد.

شاید در گذشته برای رفع چنین مشکلی راه حلی وجود نداشت اما در دنیای امروز با استفاده از کاشت سبیل می توان این نقص را برطرف کرد. تکنیک های کاشت سبیل روز به روز در حال پیشرفت است و کمترین عوارض و کوتاهترین دوره نقاهت را به همراه دارد.

ریزش سبیل

 

علل ریزش سبیل در آقایان ممکن است همان دلایلی را داشته باشد که موجب ریزش موی سر آن ها می شود. عوامل ریزش سبیل را می توان به دو گروه برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم بندی نمود. عوامل برگشت پذیر، شامل بیماری هایی هستند که اگر به موقع درمان شوند ریزش سبیل متوقف می شود. اما عوامل برگشت ناپذیر بر روی پیاز مو و فولیکول های آن تاثیر می گذارند و آن ها را از بین می برند. تنها راه درمان ریزش سبیل ناشی از عوامل برگشت ناپذیر، کاشت سبیل است.

ریزش موی سکه ای یک بیماری شایع می باشد که در قسمت ریش و سبیل و ابرو و سر مشاهده می شود. از بیماری ریزش موی سکه ای به عنوان یک بیماری خود ایمنی یاد می شود، به این صورت که پیاز و فولیکول های موی فرد توسط سلول های ایمنی بدن از بین می روند. برای ترمیم ریزش سبیل سکه ای، کاشت مو پیشنهاد می شود.

 

قیمت کاشت ریش
قیمت کاشت ریش

 

قیمت کاشت ریش

 

با توجه به این که نرخ مشخصی برای کاشت تعیین نشده است، شاید با نرخ های متفاوتی مواجه شوید. قیمت کاشت ریش به عوامل مختلفی بستگی دارد. وسعت ناحیه کاشت، تعداد گرافت های مورد استفاده برای کاشت و … می توانند در تعیین این قیمت موثر باشند.

البته باید به این نکته توجه کنید که کاشت می تواند موجب بالا رفتن اعتماد به نفس، زیبایی و شادابی فرد متقاضی شود و قیمت کاشت سبیل در برابر رسیدن به چنین اهدافی ناچیز است. پیوند ریش اگر به نحو احسنت انجام شود و رضایت بیمار را جلب نماید ارزش هزینه کردن را دارا می باشد. پس گول تبلیغات کاشت ریش ارزان را نخورید و قبل از هر گونه اقدامی از صحت ادعاهای کلینیک کاشت ریش مورد نظر خود مطمئن شوید.

 

قیمت کاشت ریش و سبیل

 

یکی از جراحی های زیبایی که امروزه متداول شده است کاشت مو می باشد. افرادی که در این ناحیه دارای بخش های فاقد یا کم مو هستند اقدام به کاشت مو می کنند. روش عمل پیوند مو در قیمت کاشت ریش و سبیل موثر است. یکی از روش های رایج و جدید در پیوند ریش و سبیل روش fue  می باشد که در آن با تکنیک خاصی فولیکول های مو را از ناحیه اهدا کننده برداشت می کنند.

معمولا از ناحیه پشت سر گرافت های شامل فولیکول مو برداشته و سپس در ناحیه گیرنده که همان قسمت فاقد مو است کاشته می شود. قیمت کاشت سبیل به تعداد گرافت های کاشته شده، شهرت پزشک، مجهز بودن کلینیک کاشت مو و … بستگی دارد.کاشت مو نیز مطابق با قوانین کاشت موی سر انجام می شود. برای کاشت ریش دو روش وجود دارد روش fue  و روش sut. در در هر دوی این روش ها، فولیکول های مو با ایجاد برش های دایره ای شکل بر روی پوست به طور مستقیم برداشت می شوند.

قیمت کاشت موی ریش با استفاده از این دو روش تفاوت چندانی با هم ندارد. تعداد موی کاشته شده در قیمت کاشت موی ریش موثر است و ممکن است چند صد تار مو در این پیوند کاشته شود. برای کاشت مو معمولا موها را یکی یکی می کارند تا نتیجه عمل طبیعی تر باشد. همچنین زاویه کاشت موی ریش باید هماهنگ با موهای اطراف آن ناحیه انتخاب شود تا خواب ریش یکنواخت شود.

 

کاشت ریش به روش SUT
کاشت ریش به روش SUT

 

کاشت ریش به روش SUT

 

یکی از روش های مدرن برای کاشت سبیل و ریش، روش sut است. کاشت ریش به روش sut  می تواند تراکم ریش های شما را به میزان زیادی افزایش دهد و از طرفی هزینه زیادی روی دست شما نگذارد. باید بدانید در کاشت سبیل به روش sut  داشتن بانک موی مناسب یکی از اصلی ترین شرایط است. امکان پیوند در نواحی مختلف صورت در پیوند ریش به روش sut  وجود دارد.

این روش یکی از بهترین روش های کاشت مو در دنیاست که در آن از خونریزی های شدید، جراحی های طولانی مدت و عوارض جانبی خبری نیست. همچنین دوره نقاهت کاشت به روش sut بسیار کوتاه است. صفر تا صد روند کاشت سبیل در این روش به وسیله دستگاه انجام می شود. استفاده از دستگاه موجب می گردد تا به گرافت های برداشت شده هیچگونه آسیبی نرسد و از تمام ظرفیت بانک مو استفاده بهیه شود.

 

هزینه کاشت ریش به روش sut

 

یکی از جدیدترین و موفق ترین روش های کاشت مو، روش sut است. این روش ایرادات و نواقص روش fit  را ندارد و عوارض جانبی آن حداقل ممکن است. وسعت ناحیه کاشت مو یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت ریش به روش sut است. باید مراقب باشید که گول تبلیغات غیر واقعی را نخورید. در برخی از کلینیک ها از ابزارهای درجه ۲ و ۳ برای پیوند ریش استفاده می کنند و بنابراین قیمت پیشنهادی آن ها نسبت به مراکز معتبر، پایین تر است.

در کلینیک های بدون مجوز و نامعتبر امکان خطا وجود دارد و در نتیجه بیمار به خواسته مطلوب خود نخواهد رسید. همچنین اگر محیط محل کاشت کاملا ضدعفونی نشده باشد امکان بروز عفونت وجود دارد. توصیه می کنیم به مراکزی مراجعه نمایید که دارای مجوز از وزارت بهداشت بوده و امکانات پیشرفته داشته باشند. شاید هزینه کاشت سبیل به روش sut در این کلینیک ها بیشتر باشد اما خیالتان بابت نتیجه کار راحت است.

 

علت ریزش ریش و سبیل

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم علت ریزش ریش و سبیل را می تواند به عوامل برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم نمود. علت ریزش ریش و سبیل در حالت برگشت پذیر شامل عواملی مانند رژیم غذایی شدید، مصرف برخی داروها، کمبود مواد معدنی در بدن مانند آهن و روی، استرس های کاری و روزمره، اختلالات هورمونی مانند کم کاری تیروئید و بسیاری عوامل دیگر اشاره کرد.

ریزش ریش و سبیل در حالت برگشت پذیر قابلیت توقف را دارد. اگر هر کدام از این بیماری ها و کمبودها درمان و جبران شود ریزش ریش و سبیل متوقف خواهد شد. و عوامل برگشت ناپذیر ریزش ریش و سبیل شامل لوپوس پوستی، اسکارهای محل جراحی، عفونت های قارچی، سوختگی و … می باشد. تنها راه درمان ریزش ریش و سبیل در اثر عوامل برگشت ناپذیر کاشت مو است.

 

هزینه کاشت ریش و سبیل
هزینه کاشت ریش و سبیل

 

جهت راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان هزینه کاشت ریش و سبیل به روش SUT و کاشت ابرو طبیعی با بروزترین روش سریع و کم هزینه سطح تهران با ما تماس بگیرید.

 

 

آیا کاشت ریش از بانک مو امکان پذیر است ؟

بله امکان پذیر است برای دکتر کاشت فرقی نمیکند که از کدام ناحیه برداشت کند ولی برداشت مو از بانک مو خودتان میسر میباشد.

کاشت ریش طبیعی چیست ؟

کاشت ریش طبیعی همان کاشت مو در قسمت صورت می باشد بهترین زمان برای کاشت سبیل بعد از 22 سالگی است.

هزینه کاشت ریش چقدر میباشد؟

هزینه کاشت ریش و سبیل بستگی به ناحیه کاشت و میزان تراکم و روش کاشت دارد و انتخاب هرکدام تفاوت هایی دارد.

قسمت دیدگاه بسته شده است.