جوانسازی و لیفت با نخ

 

جوانسازی و لیفت با نخ

 

با گذشت زمان، پوست انسان دچار عوارضی نظیر، چین و چروک، افتادگی، لک های تیره، کک و مک، اسکارها و سایر عیوب و مشکلات پوستی، به ویژه پوست صورت می شود؛ و همین سبب نگرانی در افراد می گردد؛ از این رو برای رفع مشکلات پوستی، به دنبال راه درمانی اصولی و مناسب خواهند بود.

جوان سازی، روشی مناسب است که در سال های اخیر، در بین متقاضیان به ویژه زنان، بسیار عمومیت و محبوبیت پیدا کرده است. جوان سازی پوست، شامل مجموعه ای از انواع ماسک های جوان سازی، جوان سازی با مصرف داروها و محلول ها و جوان سازی با لیزر و جراحی ها و … می باشد. روش جوان سازی، از جمله تکنیک های بروز و پیشرفته، برای داشتن پوستی جوان و زیبا می باشد.

 

مراحل لیفت صورت با نخ

 

امروزه از رایج ترین روش های جوان سازی پوست، لیفت با نخ می باشد؛ که در کلینیک ها و توسط متخصصین زیبایی پوست و مو انجام می شود. لیفت با نخ، نوعی عمل زیبایی برای رفع پیری زود رس در پوست، به ویژه پوست صورت است. در این روش، با تزریق نخ مخصوص، ترکیبی از نخ و کلاژن های پوستی ایجاد کرده، و به این ترتیب با کشیدگی در پوست صورت، چین و چروک و تیرگی آن را بر طرف می سازد.

در این مطلب، برای آگاهی بیشتر شما عزیزان از روش های جوان سازی پوست، و داشتن پوستی زیبا و شاداب، براساس عمل زیبایی لیفت با نخ، می خواهیم تحت این عنوان، هرکدام از موضوعات مرتبط، را به ترتیب زیر تشریح نماییم:

  • جوان سازی صورت و لیفت با نخ کلاژن ساز
  • لیفت و جوان سازی صورت با نخ
  • چگونگی لیفت صورت با نخ
  • لیفت صورت با نخ PDO
  • اثرات جانبی نخ های لیفت
  • هزینه لیفت صورت بانخ
  • لیفت صورت
  • لیفت صورت با نخ
  • لیفتینگ صورت با نخ
  • لیفت با نخ
  • بهترین جراح لیفت صورت
  • بهترین روش لیفت صورت
  • مراقبت بعد از لیفت با نخ
  • لیفت با نخ چقدر دوام دارد؟

 

جوان سازی صورت و لیفت با نخ کلاژن ساز

 

متخصصان پوست و مو، همواره به مراجعه کنندگان خود، توصیه های لازم برای داشتن پوستی زیبا  و بدون چین و چروک، تحت عنوان آب رسانی مناسب به پوست عنوان می کنند؛ زیرا پوست خشک، مستعد چین و چروک، لک، افتادگی و شکنندگی بیشتر است. جوان سازی پوست، در شکل استاندارد و اصولی همان شادابی، مرطوب بودن و آب رسانی برای سطوح کلاژنی پوست می باشد؛ که در زیبایی پوست و جوان سازی صورت، بسیار مؤثر است.

لیفت با نخ کلاژن ساز، یکی از متدها و تکنیک های بروز جهان است که در جوان سازی صورت از آن استفاده می شود.

لیفت با نخ کلاژن ساز، از بهترین و در عین حال پر طرفدار ترین روش های لیفت صورت می باشد. در گذشته برای از بین بردن چین و چروک، با کشیدگی پوست، درمان صورت می گرفت؛ اما امروزه روش لیفت صورت با اثربخشی بالا و رضایت مندی مراجعه کنندگان و متقاضیان، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

 

لیفت صورت و جوانسازی با نخ

 

لیفت و جوان سازی صورت با نخ، با سهولت و سریع، بدون درد و خونریزی و حتی عوارضی مانند ورم یا کبودی، توسط پزشک متخصص، با توجه به نوع پوست فرد، سن، شرایط جسمی و غیره انجام می گردد.

در این روش، در حالت معمولی، نیم ساعت تا 40 دقیقه زمان مورد نظر برای انجام این عمل زیبایی است؛ که با استفاده از نخ هایی ویژه، لیفت انجام می گردد. لیفت و جوان سازی صورت با نخ، به راحتی و با کمترین زمان ممکن، پوست صورت شما را 10 سال جوان تر می سازد.

 

چگونگی لیفت صورت با نخ

 

در روش جوان سازی لیفت صورت با نخ، تزریق نخ به صورت، به شکل بخیه، برای پوست صورت، تولید کلاژن می کند. هورمون های کلاژنی پوست، مسئول اصلی جوانی و شادابی پوست می باشند؛ که با تزریق نخ، این میزان کلاژن مضاعف شده و صورت را جوان می سازد.

بعد از مراجعه و بررسی میمک صورت، بینی، گونه، چشم و غیره، پزشک متخصص زیبایی، طراحی لازم تزریقات نخ را در صورت متقاضی لیفت مشخص می سازد. بعد از بیهوشی موضعی، پزشک با سوزن های مخصوص و بسیار ریزی، روی پوست صورت سوراخ هایی ایجاد می کند؛ سپس نخ مخصوص لیفت را از سوراخ هایی که ایجاد کرده است، عبور داده و پوست صورت را با کشیدگی و اتصالات به نقاط دیگر پوستی، درست در جهتی که مشخص کرده است، به صورت حرفه ای با نخ ثابت می کند.

 

لیفت صورت با نخPDO

 

از پیشرفته ترین و بروز ترین متد ها برای داشتن پوستی شاداب، صاف و با ظاهری طبیعی و شکیل، لیفت صورت با نخPDO  می باشد؛ این روش بدون جراحی، با هزینه ای مناسب و بهبودی سریع، بدون دوران نقاهت انجام می شود. این رشته نخ که از نوع فیبری می باشد، بعد از دوره ای 6 تا 8 ماهه، توسط بدن جذب و عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت.

قدرت انبساطی بالای نخ PDO، انعطاف پذیری بالا، عبور دهی راحت و سریع از بافت های صورت، سازگاری با پوست صورت، از مزیت های لیفت صورت با نخPDO  می باشد.

 

اثرات جانبی نخ های لیفت

 

– آلرژی و حساسیت پوست به نخ یا همان عدم سازگاری.

– تورم یا التهابات پوستی.

– ایجاد عفونت یا قرمزی وکبودی های پوستی.

– به ندرت موجب خونریزی در پوست می شود.

 

هزینه لیفت صورت با نخ

 

هزینه های لیفت صورت با نخ، براساس موارد مختلفی قابل محاسبه می باشد؛ و نمی توان قیمت یا هزینه برای آن تعیین نمود. از مهم ترین مواردی که در لیفت صورت با نخ، برای هزینه لحاظ می شود، توجه به نکات زیر می باشد:

– شرایط سلامت پوستی متقاضیان لیفت صورت با نخ.

– دستمزد پزشک متخصص.

– میزان مواد و داروهای مصرفی در لیفت صورت.

– هزینه ویزیت و برنامه های جانبی کلینیک، مطب یا بیمارستانی که عمل لیفت صورت با نخ در آنجا انجام گرفته است.

– نوع نخ و میزان مصرف آن با توجه به پوست صورت.

 

لیفت صورت

 

روش های زیادی برای شادابی و جوان سازی پوست انجام می شود؛ تا از این طریق علائم و     نشانه های زبری، لک و پیس، خشکی، چین و چروک و شل شدگی پوست صورت را درمان  نمود. از برترین و پر طرفدارترین روش های جوان سازی صورت، لیفت صورت می باشد.

این نوع از روش جوان سازی، بدون جراحی و خونریزی و یا حتی درد، در حداقل زمان ممکن انجام می شود.

 

لیفت صورت با نخ

 

به طور کلی برای داشتن صورتی عاری از تیرگی و چین و چروک، لیفتینگ صورت به دو شکل مجزا انجام می شود؛ اولین روش، لیفت با جراحی و دومین روش، لیفت بدون جراحی است؛ یکی از روش های بدون جراحی، با عنوان لیفت صورت با نخ می باشد؛ که امروزه جزو داغ ترین مباحث عمل زیبایی صورت محسوب می شود.

این عمل ظریف، با ایجاد نیروی کشسانی ارتجاعی در بافت های زیرین پوست و تقویت هورمون های کلاژن ساز، براحتی پوست صورت را زیبا، جوان و طبیعی می نماید.

 

لیفتینگ صورت با نخ

 

دلایل مختلفی نظیر، عوامل ارثی، کک و مک، بیماری های زمینه ای، عوامل محیطی، اضطراب، افزایش سن، تأثیرات نور خورشید و غیره، اثر منفی بر نمای صورت و جوانی پوست می گذارند؛ که در صورت بی توجهی به مشکلات و تغییرات پوست صورت، بعد از مدتی کوتاه، این مشکلات پوستی آن چنان تشدید می شوند که در نواحی گونه، چانه، زیر چشم، گوشه های لب و شقیقه ها، پوست صورت با گذشت زمان تحلیل رفته و دچار کشش، تیرگی یا لک می گردد. از این رو لیفتینگ صورت با نخ، نوعی عمل زیبایی بدون جراحی است که می تواند صورتی شاداب و جوان را برای متقاضیان به ارمغان آورد.

لیفتینگ صورت شامل، روش های لیفتینگ صورت بدون جراحی و روش های لیفتینگ صورت با جراحی می باشد. روش های لیفتینگ صورت بدون جراحی عبارتند از: هایفوتراپی، لیفت صورت با rf، بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی و نهایتاً، لیفت صورت با نخ.

 

لیفت با نخ

 

لیفت با نخ جهت جوان سازی پوست، به ویژه پوست صورت انجام می شود؛ و بیشتر برای رفع چین و چروک کاربرد اختصاصی دارد. دو کار ویژه که نخ های به کار رفته در صورت انجام می دهند، شامل: الف) ایجاد کشسانی در بافت های پوستی ب) ایجاد کلاژن ها و والاستین در بافت های پوستی می باشد. لیفت با نخ می تواند دارای انواع مختلفی باشد؛ که براساس گواهی مورد تأیید سازمان زیبایی جهانی FDA، مورد استفاده قرار می گیرند. نخ های مورد استفاده از جنس ها و نوع های مختلفی نظیر، لیفت با نخpdo ، نخ های کره ای، نخ های خاردار، نخ های گاگ، نخ های سیلوئت،HURRICANE ، نخ های PSA  و غیره می باشند.

 

بهترین جراح لیفت صورت

 

برای لیفت صورت، می بایست لیستی از پزشکان متخصص در این زمینه را آماده نموده و با مشاوره و پرس و جوی زیاد و استفاده از سایت ها و منابع مختلف، لیست پزشکان با سابقه کار عالی را بدست آورید؛ تا ریسک کار لیفت صورت شما، کمتر شود. بعد از تحقیق و بررسی های لازم، برای مشاوره و معاینات حضوری نزد پزشک مورد نظر خود بروید. تمامی سوالات، عوارض، مزایا، چگونگی فرآیند لیفت صورت، هزینه، نمونه کارهای انجام شده و غیره را از پزشک خود جویا شوید؛ و در صورت نیاز، حتماً نوع جنس نخ به کار رفته برای لیفت صورت و یا هر سؤال دیگری را بپرسید.

لازم است به صورت حضوری و با صحبت مستقیم با بیماران در مطب پزشک مورد نظر، از روند کار پزشک خود اطلاعاتی کسب کنید.

 

بهترین روش لیفت صورت

 

بهترین زمان برای لیفت صورت، درست بعد از پیدایش اولین چین و چروک می باشد؛ گاهی هم به دلیل مشکلات خشکی، تیرگی پوست و یا افتادگی، می توان برای لیفت صورت اقدام نمود؛ اما بهترین روش برای لیفت صورت، لیفت با نخ می باشد زیرا:

– لیفت صورت با نخ مناسب، برای نواحی صورت وگردن کاربرد دارد.

– رفع چین و چروک و خطوط بسیار ریز از صورت.

– نتیجه ای کاملاً طبیعی و زیبا.

– برطرف کننده خط اخم و خط لبخند.

– مدت زمان عمل کوتاه، بدون دوره نقاهت.

– برطرف کردن مشکل لاغری صورت.

– رفع افتادگی گونه و پوست صورت.

– جراحی ساده، بدون درد و خونریزی.

– و… .

 

مراحل انجام لیفت صورت با نخ

 

لیفت صورت با نخ طی 6 مرحله انجام می شود؛ این مراحل عبارتند از:

1) مرحله معاینات اولیه متقاضی توسط پزشک مربوطه.

2) مرحله وارد کردن نخ در صورت.

3) مرحله استقرار و نگهداشت پوست صورت با نخ.

4) مرحله مهار نخ در صورت.

5) مرحله تعلیق.

6) مرحله تثبیت.

 

مراقبت بعد از لیفت با نخ

 

– بعد از لیفت صورت با نخ، لازم است یک شبانه روز با کمپرس یخ یا پارچه ای خنک، التهاب پوست را کاهش دهید.

– در تغذیه خود از جویدن زیاد و خوردن غذاهای سخت جلوگیری کرده و حتی الامکان غذای آبکی و سوپ میل شود.

– در زمان استراحت یا خوابیدن، به پشت بخوابید و از دو بالشت زیر سر خود استفاده نمایید.

– سعی کنید در مدت دو هفته، از مصرف داروهای مسکن و آسپرین خودداری کنید.

– تا مدت زمان یک ماه، از ماساژ پوست صورت خود خودداری کنید.

– تا مدت 6 تا 7 هفته، از ورزش های سنگین خودداری کنید.

–  تا مدت زمان 24 ساعت بعد از عمل دوش نگیرید.

 

لیفت با نخ چقدر دوام دارد؟

 

نخ های مورد استفاده در لیفت صورت، از جمله نخ های سازگار با بدن است؛ که براحتی جذب می شوند. در حقیقت همان نخ های مورد استفاده در بخیه عمل های قلب، روده، چشم و غیره است؛ که مطمئناً دوام خوب و مناسبی را به همراه خواهد داشت. البته نخ های خاردار، جزو نخ های پردوام تر و جاذب تر می باشند.

براساس آمار بدست آمده از متقاضیان لیفت با نخ، و همچنین نظرات و تجربیات پزشکان زیبایی، دوام لیفت با نخ، با توجه به شرایط متقاضی، نوع نخ بکار رفته، میزان نخ مصرفی، میزان آسیب های پوستی، افتادگی و چین و چروک، سن، مدت زمان عمل، نوع کار پزشک متخصص و غیره، متفاوت می باشد. اما به طور میانگین، مدت زمان دوام نخ، با توجه به موارد ذکر شده، می تواند از 2 تا 5 سال و یا حتی بیشتر نیز باشد.

 

 

قسمت دیدگاه بسته شده است.